عشقهاي قرن بیست و یک


دوباره شب شد و من بیقرارم
کانکتکن زود بیا در انتظارم
بیا من آمدم پاي مسنجر
شدم محسور از آواي مسنجر
بیا هارد دلت را ما ببینیم
گلی از گنج هوم پیجتبچینیم
بیا ایکن نماي بی نشانم
که من جز آدرس میلت ندارم
بیا فرهاد باز بی تو غش کرد
و حتی هارد دیسکم هم کش کرد
بیا اي عشق دات کام عزیزم
به پاي تو دبلیوها بریزم
مرا در انتظار خویش مگذار
و یا ز اندازه آن بیش مگذار
بیا اي حاصل سرچ جهانی
بیا اجرا کن آن فایل نهانی
بیا در دل تو را کم دارم امشب
حدودا'' صد مگی غم دارم امشب
اگر آیی دعایت مینمایم
دعا تا بی نهایت مینمایم
اگر آیی دعاي من همین است
و یا نقل به مضمونش چنین است
مبادا لحظه اي دي سی شوي یار
جداي از آن پی سی شوي یار
مبادا نام ما را پاك سازي
و کاخ آرزو ها ر ا خاك سازي
بمان تا جاودان اندر دل من
بمان تا حل شود هر مشکل من


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اشعار طنز ، ،
برچسب‌ها: مطالب طنز ,

تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392 ا 1:17 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه